24.2.11

Τα τραγούδια πετάνε σαν τα πουλιά μέσα στο χρόνο



Είσαι εσύ ο άνθρωπός μου
το μεράκι το κρυφό
αν σε χάσω θα πεθάνω
απ`τον κόσμο θα χαθώ.

Είσαι εσύ ο άνθρωπός μου
της καρδιάς μου η χαρά
αν μ`αφήσεις πίστεψέ με
θα με πνίξει η συμφορά.

Είσαι εσύ ο άνθρωπός μου
η καρδιά που αγαπώ
το καντήλι της ζωής μου
που αν σβήσει θα σβηστώ.




Τα τραγούδια πετάνε σαν τα πουλιά μέσα στο χρόνο.
Και όταν κουράζονται φτιάχνουν τη φωλιά τους
στις ψυχές των ανθρώπων.
Εκεί βρίσκουν το ελιξίριο τους και συνεχίζουν ακμαία
την διαδρομή τους ξανά και ξανά.
1950 ο Σπύρος Περιστέρης και ο Μίνωας Μάτσας
γράφουν το τραγούδι « είσαι εσύ ο άνθρωπος μου»
για την φωνή της Σωτηρίας Μπέλλου.
2010 ο Μίνωας Μάτσας ο νεότερος γράφει την μουσική
για την τηλεοπτική σειρά το νησί.
Το τραγούδι που ξεχώρισε είναι το «είσαι εσύ ο άνθρωπος μου»
με την Ανδριάνα Μπάμπαλη από το άλμπουμ the rose tattoo.
Είναι το ίδιο τραγούδι που πέταξε από τη φωλιά του για να
ξαναγεννηθεί,έτσι ώστε να μας κατακτήσει και πάλι.
Ακούστε τα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: