7.1.10

Όταν έχω εσένα...



Σταμάτης Κραουνάκης & Λακης Λαζοπουλος
Από την παράσταση: Ο Βιοπαλαιστής στη στέγη


Όταν έχω εσένα μπορώ να ονειρεύομαι ξανά,
να ανοίγω μες στις θάλασσες πανιά,
να πιάνω με τα χέρια μου τον κόσμο να τον φτιάξω...

Όταν έχω εσένα μπορώ να μη βυθίζομαι αργά
τα βράδια που πληγώνεται η καρδιά
και πιάνω το μαχαίρι το σκοτάδι να χαράξω...

Κάνε ένα βήμα, να κάνω εγώ το επόμενο...
Αίμα μου και σχήμα, λόγος και ψυχή στο συμφραζόμενο!
Όταν έχω εσένα, κοιμάμαι σαν παιδί, έχω έναν άνθρωπο...
Δεν φοβού κανένα.
Εγώ και εσύ στον κόσμο τον απάνθρωπο...

Εσύ και εγώ...

Όταν έχω εσένα μπορώ να βάψω με ασήμι τη σκουριά,
μπορώ να κοιμηθώ με σιγουριά,
να πιάσω με τα χέρια μου τους δράκους να σκοτώσω...

Όταν έχω εσένα αντέχω πάω δίπλα στον γκρεμό!
Ξέρω έχω ένα χέρι να πιαστώ,
κοντά μου έναν άνθρωπο τα χρόνια μου να ενώσω...

Κάνε ένα βήμα, να κάνω εγώ το επόμενο...
Αίμα μου και σχήμα, λόγος και ψυχή στο συμφραζόμενο!
Όταν έχω εσένα, κοιμάμαι σαν παιδί, έχω έναν άνθρωπο...
Δεν φοβού κανένα.
Εγώ και εσύ στον κόσμο τον απάνθρωπο...

Εσύ και εγώ...

Όταν έχω εσένα...

Να αφουγκραστούμε το πολύχρωμο περιβάλλον
Να βάλουμε υπογραφή για την αξιοπρέπεια των κολασμένων
και όχι για να τους ρίξουμε στο ανάθεμα όπως
μας ζητάνε οι ανέραστοι
Να ρισκάρουμε
Να νιώσουμε
Να εκτεθούμε, χωρίς να στοιχηθούμε…
δημιουργώντας συλλογικότητες με θετική ενέργεια
που θα παράγουν ομορφιά!!!
εσύ και εγώ…

Δημήτρης Θ.

4 σχόλια:

Madame de la Luna είπε...

Πολύ όμορφο και δεν το είχα ξανακούσει..

Artanis είπε...

καλημέραααααααααααααααα....

saltatempo είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα κυρά μου

Είναι ένα ζεστό τραγούδι !!!

Δημήτρης

saltatempo είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδααααααα

πατρίδα

Χαιρετίσματα στη Ν Ζ

Δημήτρης