17.4.09

Οι δρόμοι του αρχάγγελου



Οι δρόμοι του αρχάγγελου

Χρυσά φτερά, βυζαντινό μου βλέμμα,
αρχάγγελοι χορεύανε στο αίμα,
κι ένα τραγούδι μέσα στη φωνή μου,
μού γύρευε μιαν έξοδο κινδύνου.

Γιάννενα και Τρίπολη και Σύρα,
όμορφη σκονισμένη μου πορφύρα,
Χίος, Κεφαλλονιά και Μυτιλήνη,
μοίρα μου πελαγίσια Ρωμιοσύνη.

Χάλκινο το τραγούδι μας στο στόμα,
τίποτε δεν το φίμωσε ακόμα.

Τρελή φυλή που κλαίει και γελάει,
μ'έναν καημό κοιμάται και ξυπνάει,
να σπείρει τα πελάγη με σιτάρι,
για να θερίσει το μαργαριτάρι.

Γιάννενα και Τρίπολη και Κρήτη,
ρίζα μου περηφάνεια Ψηλορείτη,
Ζάτουνα και νησιά της αγωνίας,
φλέβα μου μυστική της Ιωνίας.

Μιχάλης Γκανάς

καλή ανάσταση......

4 σχόλια:

fractal είπε...

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΔΗΜΗΤΡΗ....ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ ΕΚΕΙ

Γεφυριστές είπε...

Αντεύχομαι Δημήτρη για σένα και τους αγαπημένους σου.

ΑΓΙΑΝΑΠΑ, Β´ - Απόσπασμα
[…] Δεν είναι αγέρας τούτος του Βαγιού
δεν είναι της Ανάστασης
μα είναι της φωτιάς και του καπνού
της ζωής της άχαρης.
Κάτω απ΄ τη γέρικη συκομουριά
στεγνός ο αγέρας γύρισε
οσμίζουνταν παντού φλουριά
και μας επούλησε.
Γ. Σεφέρης

γιωργος είπε...

Φιλε Δημητρη σου ευχομαι χρονια πολλα...

γιωργος καππα

BOSKO είπε...

Καλό Πάσχα & Χρόνια Πολλά!