13.2.09

Δεν έχω ιδέα



Στα μέσα μιας παραγωγικής δεκαετίας το 1989 ο Σταμάτης Κραουνάκης γράφει το '' δεν έχω ιδέα '' ένα πολυσυλλεκτικό δίσκο που συμμετέχουν η Βίκυ Μοσχολιού ο Κώστας Μακεδόνας η Αρλέτα η Ελένη Οικονομίδου η Λίνα Νικολακοπούλου η Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο Σταμάτης .
Έχει προηγηθεί το ''μαμά γερνάω '' 1988 η ''λεωφόρος Α'' το 1987 μια ζωντανή
ηχογράφηση που έμελλε να αλλάξει την διασκέδαση στη νύχτα για αρκετά χρόνια και το'' κυκλοφορώ και οπλοφορώ '' το 1985 που απογείωσε την Πρωτοψάλτη.

Το δεν έχω ιδέα άφησε εποχή και αρκετά από τα τραγούδια του δίσκου παίζονται ακόμα στα ραδιόφωνα( κόκκινα γυαλιά ,το τραγούδι της Αλίκης ούτε ένας άνθρωπος ,σήκω παιδί μου, ανεβάσαμε κ.α
Το τραγούδι όμως που είχα λιώσει εγώ στο πικάπ ήταν ένα βαλσάκι με τον Σταμάτη και την Λίνα το αγάπη μου λατρεία μου αυτό σας παρουσιάζω
εξαιρετικά αφιερωμένο !! με την υπόσχεση πως για τον Σταμάτη θα επανέλθω

Δημήτρης



Αγάπη μου λατρεία μου

Κουβέντα θ’ ανοίξουμε τώρα
με τι εννοείς και τι εννοώ;
Ξεκίνα παιδί μου προχώρα
η τρελά κι η νύχτα δεν έχουν θεό

Το χέρι σου δώσ’ μου
και πάμε στου κόσμου
την πιο νευρικιά διαδρομή
εμείς και νεκροί θα αγαπάμε
το θύμα, το θύτη και την αφορμή

Αγάπη μου, λατρεία μου
κουβέντα κι ιστορία μου
δικό μου πεπρωμένο
Χριστέ και Παναγία μου
στην πρώτη απεργία μου
μαζί σου κατεβαίνω

Κουβέντα θ’ ανοίξουμε τώρα
με τι ‘ναι καλό και τι ‘ναι κακό;
Ξεκίνα παιδί μου προχώρα
δεν είναι για φόβο και πανικό

Το χέρι σου δώσ’ μου
και πάμε στου κόσμου
την πιο νευρικιά διαδρομή
εμείς και νεκροί θα αγαπάμε
τα όχι, τα ίσως, τα ναι και τα μη

πληροφορίες www.stixoi.info




4 σχόλια:

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

καλησπέρα φίλε Δημήτρη !!

απλά νευρικές διαδρομές ο βίος μας..

Δημητρης είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΛΟ

ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Γεφυριστές είπε...

Είναι να μην το αγαπάς αυτό τα τραγούδι; Γερά γερά με τσαμπουκά που λέμε.. Πάντως εγώ ξεχωρίζω το δίστιχο: "Κουβέντα θ’ ανοίξουμε τώρα
με τι ‘ναι καλό και τι ‘ναι κακό;"
Σε χαιρετώ Δημήτρη και σου εύχομαι καλό ΣΚ

saltatempo είπε...

γειά σου Αλέκα μόλις επέστρεψα απο τα πάτρια
εδάφη, χαθήκαμε...
ειμαι αρκετά πηγμένος αυτό το διάστημα καλό απόγευμα

Δημήτρης