4.2.09

Η αγάπη μου για το ραδιόφωνο και η έκπληξη των συμπτώσεων


Βασίλης Τσιτσάνης- Στέλλα Χασκίλ ακρογιαλιές δειλινά


Δανάη Στρατηγοπούλου-ζητάτε να σας πω

Βάλ’ το ραδιόφωνο μπροστά

Στου ραδιόφωνου τον κόσμο με ένα κλικ
στο δεύτερο τραγούδια του Αττίκ
της μάντρας τα λαμπιόνια αναμμένα
φωτίζουν όσα σου έχω φυλαγμένα

θα σου τα πω τραγουδιστά
βάλ’ το ραδιόφωνο μπροστά
η Δανάη με την φωνή σε προσκαλεί
ας ερχόσουν για λίγο καλή

στο Μελωδία το μπουζούκι του Βασίλη
μιλάει για έρωτες που ζέσταναν τα χείλη
με καμιλιέρικα τραγούδια μας καλεί
σε ένα ταξίδι στην γλυκιά ανατολή

Δημήτρης Θ.


Πολλές φορές η μοίρα παίζει περίεργα παιχνίδια που σε βάζουν σε σκέψεις. Τα στιχάκια αυτά γράφτηκαν στο Βόλο 15&16 Ιανουαρίου, ήθελα να γράψω
κάτι για την μεγάλη μου αγάπη το ραδιόφωνο όλα τα άλλα προέκυψαν τυχαία.
Γυρίζοντας την Κυριακή 18 του μηνός στην Αθήνα δυο ειδήσεις σημάδεψαν εμένα και τα στιχάκια μου.

Την πρώτη είδηση την διάβασα στο βιβλιοδρόμιο των Νέων Σάββατο 17 Ιανουαρίου σε ένα δισέλιδο αφιέρωμα για τα 25 χρόνια από τον θάνατο του Βασίλη Τσιτσάνη.
Η δεύτερη ήρθε από της μεσημεριανές ειδήσεις στην τηλεόραση, η Δανάη Στρατηγοπούλου το αηδόνι του Αττίκ έφυγε σήμερα 18 Ιανουαρίου στα 96 της χρόνια.

Την έκπληξη των συμπτώσεων από τα γεγονότα διαδέχτηκε η χαρά
που άθελα μου είχα βάλει στο ραδιοφωνάκι μου αυτούς τους υπέροχους ανθρώπους που με τα τραγούδια τους κόσμησαν το αισθητικό τοπίο της χώρας.

Έτσι ξετυλίγει η ζωή το κουβάρι των συμπτώσεων, άλλωστε και η ζωή από συμπτώσεις δεν υπάρχει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: