28.8.08

Σαν χαθεί ένας ποιητής χάνει την λάμψη της η γης

Σκόπελος πέμπτη βράδυ 21 Αυγούστου την ευχάριστη ατμόσφαιρα των διακοπών χαλάει το τηλ. του φίλου μου του Γιάννη, πέθανε ο Ηλίας Κατσούλης μου λέει που έδινε την μάχη με την αρρώστια . Η νύχτα ξαφνικά έχασε την λάμψη της πενθούσε για τον χαμό του ποιητή, τι κρίμα είχε τόσα πολλά να δώσει ακόμα ο Ηλίας. Καλό δρόμο ποιητή!!

Σας γράφω πάλι από ανάγκη

Μάνο, Λευτέρη, Νίκο, Ηλία
στίχοι ωραίοι σαν αμαρτία
τα τραγούδια σας πουλήσαν φτηνά
τώρα οι χορτάτοι τραγουδάν φτωχολογιά

τότε η μαρκίζα ήταν τραγούδι
που φώτιζε της μοναξιάς την εκδρομή
τώρα φωτίζει το σκυλάδικο τραγούδι
με φτήνια σε μια νέον επιγραφή

και συ γαρύφαλλο στ’ αφτί
μες το πανέρι έχεις κρυφτή
που πετάνε νεοέλληνες στις πίστες
σε ξοδέψανε λουλούδι μου στις νύχτες

φεγγάρι μου σε δώσαν στα σκυλιά
τραγούδια να φωτίσουνε θαμπά
και αντί φεγγάρι μου για μάγια
μας φάγανε καρδιά μου τα σκοτάδια

στην μνήμη του Ηλία Κατσούλη

3 σχόλια:

ΘΚ είπε...

εξαιρετικό ως ιδέα και δημιουργία αδελφέ μου. Αν μάλιστα το "μετρήσεις" λίγο στις συλλαβές, θα γίνει υπέροχο τραγούδι!
Τι κρίμα να μη ξέρω να γράφω μουσική..
Θανάσης

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

είδες αδερφέ ότι όλα τελικά φθίνουν και χάνονται ..κρίμα όμως..
καταπληκτικός ο Κατσούλης τι να πεις.τώρα οι χορτάτοι τραγουδάνε Φοίβο και μπούρδες

εξαιρετικό .να σαι φιλαράκο καλά

saltatempo είπε...

καλημέρα, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
Την ομορφιά στην ζωή για να την ζήσεις πρέπει να την ανακάλυψης πρώτα